Obserwatorzy

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Ojojoojjj

Jestem nie pisałam bo byłam na małym wyjeździe . Ale mam pomysł bo dostałam dużo e-mailii z pytaniami o mnie ;p Jeżeli chcecie o coś zapytać zaraz dodam notkę z tym właśnie . Liczba pytań nie jest ograniczona więc dowoli .
Spadła nam liczba wejść ;( I dlatego pomyślę nad konkursem z rozdaniem :) Ale to chyba oczywiście tylko chyba .
Nie będę  wam zanudzać moimi zwierzeniami . Więc pa.


P.S . Ten tekst mnie rozwalił "Aby wyrzucić agresję potrzeba pamiętnik a nie bójkę " O cho*/**a ale poj***** tekst .




A niedługo zacznie ze mną pisać Emilia moja koleżanka ;p
Więc przygotujcie się ;p


6 komentarzy:

Unknown pisze...

OoO.Stęskniłam się.;)
Na serio m:D
Na czym układasz włosy, szczególnie chodzi mi o grzywkę, bo będę sobie robic taką fryzurę^^
Zapraszam do obserwowania i komentowania notek na moim blogu. :**
P.S widziałam twój profil na ubieranki.eu xD

babcinaszafa.blogspot.com

Lo.Lo pisze...

Układam włosy na piankę "Isana poziom 5" , grzywkę na brylantynę i lakier oraz tapiruje ;p

Unknown pisze...

Jedna dziewczyna miała twoje zdjęcie jako avatar.Więc pomyślałam że to ty. ;)

Lo.Lo pisze...

Aha.A jaki miała nick ?

Unknown pisze...

No właśnie nie mogę znaleeźć.

balbala. pisze...

konkurs z rozdaniem? hym.. fajnie by było.. :D