Obserwatorzy

czwartek, 21 lipca 2011

Nominacja ;p

Bardzo dziękuje Patrycji że nominowała mnie do tego (nie wiem jak to określić ) .Oto jej blog :


Tak więc ja nominuję blogi, które są ciekawe a autorki ich nie zaniedbują :


                                                         12.martynadembinska.blogspot.com



(sorki ale tylko 13.)




A teraz 7 najważniejszych rzeczy o mnie:

1.Mam na imię Lo.Lo ^^
2.Jestem blondynką;)
3.Mam 13 lat .
4.Nie boje się niczego.
5.Kocham muzykę i fotografię .
6.Nienawidzę plastików.
7.Uwielbiam róż i zieleń ;p



..............................................


Zasady One Lovely Blog Award:

1.- Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.
2.- Skopiuj i wklej logo na swoim blogu
3.- Napisz o sobie 7 rzeczy
4.- Nominuj 16 innych cudownych blogerów(nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
5.- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominaci. 
Muszę to piąte !??!? (don't kopy)

9 komentarzy:

Unknown pisze...

Dziękuję ;*

Claudia pisze...

Bardzo dziękuję ;* .
Niestety nie mam chęci do brania udziału w tej 'zabawie' :D . Innym razem ; )

Inopportune pisze...

gratuluję nominacji i widzę , ze dopiero zaczynasz blogować , więc życzę powodzenia. ;D zapraszam do mnie .:D
obserwujemy się ?

Lo.Lo pisze...

Jasne ;)

Dziękuje za komentarze ^^

-Pozdrawiam Lo.Lo

Anonimowy pisze...

Gratuluję! ♥♥
Bardzo dziękuję za nominacje!

ktttośś ? pisze...

Dzięki ; ]]

Gratuluję.!!

panduuś pisze...

Gratulację!
Dodaję do obserwowanych ;*
lifeofadiary.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Nie Ma Za Co ;***

Malutkamisia

Lo.Lo pisze...

Nie ma za co ;)