Obserwatorzy

środa, 20 lipca 2011

Ostatecznie.

Trzecia notka dzisiaj i już ostatnia zgodziłam się że dodam jedną fotkę przedstawiająca mnie ;
Uwaga bo mogą wam popękać ekrany gotowi ?


Ja nie ;;(((




ok poparzcie na mnie ale nie śmiejcie się bo jestem brzydka .

Co najgorsze nie wyglądam na swoje 13 lat ;(
PS. Żeby nie było zdjęcie jest po ufarbowaniu włosów na brązik ale mi w nim gorzej niż w blondzie ale na szczęście się zmył taka jak ja się zmywam .






Kocham moich przyjaciół i jebie życie .


-Kocham Lo.Lo

5 komentarzy:

Claudia pisze...

co do strony na fb to wpisz w google ; )

Unknown pisze...

Śliczna !
Zazdroszczę ;((Wprawiłaś mnie w kompleksyy ;P

babcinaszafa.blogspot.com

Ankyls pisze...

ładne oczka;)

Lo.Lo pisze...

Dzięki ;)

Lo.Lo pisze...

Nie wiedziałam że po 2 dniu będę miała już tyle komciów ;)
Dzięki ;)

-Lo.Lo