Obserwatorzy

środa, 20 lipca 2011

Zaczynamy przedstawienie .

Bardzo się cieszę że mam już 2 obserwatorów . Ale zauważyłam że u takich niektórych dziewczyn blog nie istnieje bez obserwatorów. Można przecież pisać dla siebie i w końcu masz czytelników którzy porostu nie klikają na ikonę " Obserwuj ".


Ok . Rekordowa liczba obserwatorów na moim blogu 2 ^^

Komentarze : ^^
Dzień : 2 ^^
Post : 2^^




OPOWIEM COŚ O TAKIM SOBIE ;


JESTEM INNA NIŻ WSZYSCY DLATEGO NIEPOWTARZALNA .NIE LUBIE PLASTIKÓW ... RESZTA JEST W ZAKŁADCE "O MNIE "




Moje koleżanki ze szkoły piszą do mnie dlaczego nie ujawniam swojego imienia . Po prostu nie napiszę jak się nazywam bo każdy odgadnie kim jestem a tego nie chcę bo stracę dużo .




Dzień 2 Lo.Lo


Dzisiaj rano spojrzałam przez okno i zobaczyłam pięknego motyla na róży . Motyl był biały i miał zieloną kropkę na jednym skrzydle . Niestety mogłam to uwiecznic na zdjęciu ale bateria aparatu wysiadła . Naprawdę lubię pisać na blogu miałam kilka ale nie wypalały bo były innymi słowem jak miałam 11 lat i nie byłam taka jak teraz czyli z udoskonalonym charakterem i pyskówką ;p


Więc mogę powiedzieć tyle że mam imię znane i często na filmach wypowiadane . Mam lat trzynaście co jest liczbą nieszczęśliwą niestety blondynka i niebieskie oczy średni wzrost i warkocze ;p ( nie wiem dlaczego warkocze ale się rymuje )


Lubię rymy pisać i czytać a najlepiej słuchać . 


Wiem notka nudna i nikt nie skomentuje ale jest moja i co ważniejsze OPOWIADA O mnie ;p



-Całuski Lo.Lo

1 komentarz:

Lo.Lo pisze...

Dziękuje za komentarz ;)