Obserwatorzy

czwartek, 21 lipca 2011

Dzień dobry wam .

Zaraz chyba zacznie się u mnie burza i to niezła bo chmury są niedaleko i czarnieją coraz bardziej .Wczoraj się na taką burzę zapowiadało ale wiał tylko bardzo silny wiatr który wykrzywił reklamę Biedronki jak się zamyka laptop ^^ .Dzisiaj mam zamiar obejrzeć przez cały dzień filmy ,to znaczy do tego czasu aż mi ten k***isty limit nie zacznie wyskakiwać .


Wczoraj dodałam zakładkę "Blogi najfajniejsze do czytania .<dla mnie> " Jeżeli chcesz zobaczyć na którym miejscu jesteś to zapraszam .

Niestety nie udało mi się wkleić innych blogów bo nie miałam czasu ale pod tą notką zostanie to wymienione .





Blogi które najchętniej czytam to :


1.Ankyls.blogspot.com
2.mrykowo.blogspot.com
3.ChildWithNerds.blogspot.com
4.Babcinaszafa.blogspot.com
5.agatasumislawska.blogspot.com
6.Asia-przybycien.blogspot.com
7.koooolorowo.blogspot.com
........................................................................................................................



1 komentarz:

Unknown pisze...

Ochhh dziękuję ;))
Na moim blogu dodam później moje DIY.Oraz pewnie zorganizuję konkurs ;)