Obserwatorzy

sobota, 3 września 2011

Inne ^^

Mam pomysł na który wpadłam z Emilią na temat innych postów ten jest pierwszy ale nie każdy następny będzie miał taka samą treść .
  Zaczynamy . Obie z Emilią piszemy ten post razem ponieważ tym razem ona nie może zalogowac się na konto ale zdanie od niej :
słuchajcie NIE WIEM CO SIĘ DZIEJE Z INTERNETEM ALE NAJPIERW NA MOIM OSIEDLU ODŁĄCZYLI KAŻDEMU A TERAZ NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ NAWET U GABI WIĘC NIE MYŚCIE SOBIE ŻE NIE CHCE PISAĆ I WYMYŚLAM Z TEGO POWODU .


Mam dla was obrazki i wasze odpowiedzi muszą pojawić się w komentarzach ale jesze jenda uwaga .
JEST MI BARDZO PRZYKRO Z POWODU BRAKU KOMENTARZY ZAUWAŻYŁAM ŻE NA INNYCH BLOGACH DZIEWCZYNY MAJĄ TEN SAM PROBLEM JA KOMENTUJE ILE MOGE ALE NIE JESTEM MASZYNĄ . 


Moje zdjęcia pojawią się teraz Emili również przyniosła ze sobą płytkę ze zdjęciami z nad morza i są cudowne dobrze że ona ma wspaniałą siostrę ;p Zazdrocha Emu ;)
Ja niestety jestem tą szczęściarą i mam  rodzeństwo niestety ale  ;p


ok . dobra i wyjaśnienie dlaczego nie dodaje dużo zdjęć ? Bo nie ma mi nik ich robić , no oprócz Emilu ale rzadko się spotykamy więc tej przyjemności je mało.


Ok . Pierwszy dzień w gimnazjum obszedł się bez fajerwerków były lekcje organizacyjne dostałam się do 1 A a Emilia do 1 C , strasznie dużo osób jest w klasach dlatego podzielili je na 4 , a,b,c,d . Ostatnio z koleżanką z Siatańca Kasią jeździłam rowerkami i zajrzałam do skzoły w Sitńcu i spojrzałam na listę i się przeraziłam u nich w klasie jest 16 -18 osób u nas 27 w jednej a w drugiej 23 a w trzeciej 29 a w czwartej 33 masakra ;)


Szkoda że muszę jeździć autobusem do szkoły .

 Emilka .
 Zdjęcie jest zrobione wtedy kiedy dodałam chyba 2 posty pod tym .
Odpowiedzi w komentarzach .

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Taaa. Ja już się dodałam a ty.? :P

Asiaaa. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Ty jesteś jebnięta ;/. Podajesz się za kogoś kim nie jesteś . To nie są twoje zdjęcia bo są one w internecie na stronach np. loveit . I odpierdol się od Roksany bo to że masz problem z głową to nie mój problem. i niby skąd ją znasz?? co. Chodzisz do naszej szkoły. Przyznaj się kim naprawdę jesteś.

Anonimowy pisze...

Mam radę , uważaj na słówka , której piszesz na blogu Roksany . Wyrażasz się jak Ty to ujęłaś " Jej banda" czy coś w tym stylu .. Nie znasz ich . Jesteś żałosna , bo błagam cię co za normalny człowiek dodaje zdjęcia z internetu i jeszcze mówicie , żę to wy .. Fakt , faktem nie dorosłyście jeszcze ..

GumiJagoda pisze...

używam kremu do golenia :) z firmy bieleda chyba :)

bunnyisfunny pisze...

żel, maszynka itp. xD
Dziwne pytanie.

Sami pisze...

zwykłej jednorazówki i żelu pod prysznic :)

Tim Mcgraw pisze...

love your blog x

Grizzly

Kasia pisze...

dodaje :D http://witamywrzeczywistosci.blogspot.com/