Obserwatorzy

środa, 31 sierpnia 2011

^^ Ale czy na pewno ?

Jestem bardzo oburzona komentarzem od anonima który napisał cytuje :

"to nie ty !
na wszystkich fake!!
to są5 jakieś scenę girl, lub inspiracje wzięte z neta!! nie rozumiecie?
ta dziewczyna ma mało zdjęć i dodaje tak mało dodając innych!!
FAKE!
FAKE!!"

Nie znasz mnie to nie pisz ze mną pisze moja przyjaciółka a bloga czytają wszyscy z klasy więc jak mam dodawać czyjeś zdjęcia ? Mało ich mam ponieważ nie lubię jak mi się robi zdjęcia wole je robić komuś , i następnym razem miej trochę odwagi i napisz wszystkim kim jesteś bo każdy umie pisać obrazy z anonima .


   Co do postu przepraszam że nie pisałam ale musiałam jeździć do miasta codziennie kupować książki plecaki piórniki itp. Emilia wróciła przed tygodniem z Gdańska.Ale niestety neta odłączyli na jej osiedlu a do biblioteki nie chce jej się iść a w szczególności do sitańca ;p

Mam dla was propozycje jeżeli chcecie się ze mną spotkać i ktoś mieszka w okolicach np. siatniec-Zamość to chętnie się spotkam ;)
Wiecie co ? Mam dość wakacji ale czy na pewno ? Nie na pewno to nie ale w pewnym sensie chce już szkole ;)

Pamiętajcie wszystkie zdjęcia które tu dodaje są moje !!!!!I nie życzę sobie takich komentarzy jeżeli coś ci się  nie podoba opublikuj na ten temat post .

Bayyuuu ;)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

Fajna Notka ;)

+ zapraszam do mnie :3 Obserwujemy.? Ja tak a ty.?

Lo.Lo pisze...

Pati obserwujemy ;)

Jane Austin pisze...

Nie zwracaj na to uwagi)) Pisz dalej! David Guetta Tomorrow Can Wait lyrics