Obserwatorzy

niedziela, 7 sierpnia 2011

Odpowiedzi ^^

Po pierwsze jestem pod wielkim wrażeniem że mam już 8 obserwatorów i 14 komentarzy ;)
Dziękuje !!!!






A teraz długo oczekiwane odpowiedzi odpowiem na każde pytanie ;)


Pytania & Odpowiedzi ;

1.Skąd jesteś?


Jestem z Zamościa .
2.Masz chłopaka?
Obecnie nie.
3.Dodasz mnie do obserwowanych?
To pytanie nie jest na temat ;)Ale jasne .
4.Po co ci blog?
Abym mogła dzielić się swoim życiem i zainteresowaniami z innymi .
5.Czym się interesujesz?
Interesuje się Modą i Fotografią .
6.Lubisz pamiętniki wampirów?
Szczerze mówią nie ! Nie wiem co inni w tym widzą .
7.Słyszałaś kiedyś o zespole rbd?
Nie .
8.Masz nk lub gg?
Naszej-klasy nie mam ale mam GG ,niedługo podam ;)
9.Lubisz swoje życie?
Czasem tak ,czasem nie .
10.Masz rodzeństwo?

Tak mam .
11.Lubisz Hello Kitty?
Nie .
12.Jaki masz telefon?
Samsung GALAXY mini ;p
13.Twoje ulubione kolory?
Zielony i różowy.
14.Twoja ulubiona przyjaciółka?
Nie mam ulubionych przyjaciół mam najlepszych przyjaciół ; Emiliia ;)
15.Gdzie wyjechałaś na wakacje?
Za granicę już czwarty rok z rzędu do Chorwacji.
16.Jaki masz kolor swojego pokoju?
Zielono-różowo-szary ;)
17.Lubisz Avril Lavigne?
Poniekąd tak , lubię jej piosenki .
18.Jesteś Scene?
Nie ,
19.Masz jakieś zwierzaki?
Tak posiadam 2 psy i kota oraz rybkę i chomika . 
20.Lubisz Koty?
Jasne , lubię to mało pozwiedzanie ja je KOCHAM !
21.Jakie jest twoje marzenie?
Mieć 2000 obserwatorów .
22.Kiedy masz urodziny?
24 maja .
23.Jakiej muzyki słuchasz?
Ogólnie słucham każdego rodzaju muzyki .
24.Jakie masz zainteresowania?
Moda i Fotografia .
25.Lubisz gloomy bear?
Pół na pół.
26.W ilu brałaś loteriach udział?
Brałam udział w 107 loteriach z których wygrałam 80 .
27.Masz laptop czy komputer, jak tak to jaki?
Posiadam Laptop Dell.
28.Byłaś za granicą?

Oczywiście
29.Boisz się wody?

Nie  .
30.Czy masz miłą sąsiadkę/ada?
Nie ,wcale nie jest miła .
31.Jaki masz aparat do robienia zdjęć?
Nikon , ale szukam właśnie innego modelu .

32.Jak się ubierasz?
Mam własny styl.

33.Lubisz łowić ryby i zbierać grzyby?
Nigdy tego nie robiłam i nie zamierzam ;p
34.Czemu nie lubisz swoich blond włosów?!
Ponieważ większość z was uważa że blondynki są głupie puste itp. Dlatego ,każdy uważa że jestem głupia i pusta taka no typowa blondynka .
35.Lubisz nosić sukienki?
Nienawidzę.
36.Lubisz nosić spódniczki?
Nie , spodnie i tyle ;)
37.Masz nerdy?
Posiadam ; czarne, szare i białe.

38.Ile masz par okularów słonecznych?
Pomyślę jakieś 10 par ,
39.Masz lustrzankę?
Tak , mam 5 aparatów fotograficznych ,
40.Lubisz fotografię?
Kocham !
41.Czy chciałabyś mieć fanów?

Jasne , kto by nie chciał .
42.Lubisz martynę dembińską?
 Nie .

43.Co masz za styl?
Hmm mam własny styl połączony z kilku stylów (wiem nie rozumiecie )

44.Lubisz grać na gry.pl?
Co !? Ja w to nie gram od kiedy skończyła 6 lat !
45.Twoje ulubione zwierzę?

Koty i psy .

46.Twój ulubiony owoc?
Mandarynka :)
47.Twoje ulubione warzywo?

Marchewka ;)

48.Ile spędzasz godzin dziennie przed komputerem?
Zależy kiedy tak ogólnie do 2 godzin .

49.Lubisz lody?
KOCHAM !
50.Jaki lubisz smak lodów?

Wszytkie .
51.Lubisz chipsy?

Tak .

52.Lubisz pizze?
UWIELBIAM 


NA PYTANIE ODPOWIEDZIAŁA LO.LO ;)




52 Pytania i 52 odpowiedzi ;)