Obserwatorzy

środa, 10 sierpnia 2011

Było .Jak było ? (Dzień ANKIET )

Było miło posiedzieć z kumpelami ale wracam do rzeczywistości , więc jestem bardzo zawiedziona faktem iż nie miałam dziś ani wczoraj ani jednego komentarza.

   Dziś z Emilią poszłyśmy na miasto aby spotkać się z dziewczynami z nowego gimnazjum , okazały się miłę bardzo podobne z charakteru do nas więc postanowiłyśmy się zaprzyjaźnić . Po tym spotkaniu poszłyśmy do mnie aby ufarbować sobie włosy , wybrałyśmy sobie czarny ;)
Ja i Emilia ;) Mi wyszły max czarne a jej jakieś ciemno brązowe ;p




















ZAPRASZAM NA DZIEŃ ANKIET !!

2 komentarze:

Pandzia pisze...

fajny ten kolorek ! ;)

Unknown pisze...

Przepraszam że nie komentuję ale jestem u babci i korzystam tylko z telefonu więc pisanie nie jest łatwe ;P

babcinaszafa.blogspot.com