Obserwatorzy

sobota, 23 lipca 2011

Cieszna ^^

Cześć . 


Jak was tytuł nie myli jestem cieszna ^^Szczęśliwa z tego że to mój raz...dwa....trzy...oj nieważne który post a mam 10 komentarzy .
Pytanie mam odpowiedzi szczerze .
Podoba się wam mój blog ?




Jeżeli chcecie o coś zapytać to jest mój e-mail: lo.lo15@interia.pl
Zapraszajcie mnie na Fb do znajomych ;)
jestem LoLo Lollowa ;)


Ok . Zimno u mnie okropnie . Niedługo chyba przemyślę przeprowadzkę do ciepłych krajów . Jak wróciłam z wczasów to momentalnie burza przyniosła zimny podmuch wiatru.


Wczoraj byłam na szczepiące przeciw Tężcowi . Nic nie bolało ^^ Ale teraz boli strasznie ...;(


................................................................................................................................................


Obserwatorzy :4 ^^
Komentarze poprzedniej notki : 10 ^^^^^^^^^^^^^^^
Liczba postów : 10 ^^
Dzień : 4^^
Wejścia : 123 ^^


Dziękuje wam za to że czytacie moje wypociny ;p


Jeszce nigdy nie miałam tylu wyświetleń na początku blogowania ;)




Kocham was !!!!






-Pozdrowienia i dziękuje Lo.Lo

4 komentarze:

panduuś pisze...

Mnie się bardzo podoba - szczerze. ;)
Tak, u mnie też bardzo zimno!
Jak byłam wcześniej na wakacjach, to tam było gorąco. Pf, tęsknie za tym. ;)

Lo.Lo pisze...

Ja też .Jakie to wakacje czasami mam wrażenie że jak chodziliśmy do szkoły to na marne bo było gorąco a teraz nie ma co robić . Dziękuje za komentarz .

Inopportune pisze...

podoba podoba ,nowa notka. ;D

Lo.Lo pisze...

;)